KUNDECENTER

LEVERING

Hvad er fragtudgiften?

For bestillinger under 600 DKK er fragtudgiften 39 DKK. Gratis fragt for bestillinger over 600 DKK.

 

Hvornår leveres min bestilling?

Normal leveringstid er 2-4 hverdage efter at bestilling er godkendt, lidt afhængig af hvor i landet du bor. Bestillinger der er lagt i weekenden sendes normalt mandagen efter. Leveringstiden bliver noget længere ved tilstødende helligdage. Afvigelser kan forekomme.

 

Hvordan ved jeg om min bestilling er sendt og hvordan kan jeg spore forsendelsen?

Når bestillingen er godkendt vil du modtage en ordrebekræftelse sendt til din e-post. Når vi har samlet bestillingen fra lager vil du modtage en leveringsbekræftelse med sporings nummer. Du kan opsøge dit sporings nummer her: https://tracking.postnord.com/dk 
Du kan også logge ind på "Min Side" i vores webshop for at følge op på din ordre ved at klikke på fanen ordrehistorik og derefter på pakkesporing. 

 

Hvordan ændrer/afbestiller jeg en bestilling?

Du kan sende en e-post til [email protected] hvis du ønsker at tage en bestilling væk, hvis den ikke allerede er effektureret og pakket samt sendt. Hvis din bestilling er pakket og sendt kan vi desværre ikke ændre eller afbestille bestillingen. Du kan benytte dig af returretten når du modtager forsendelsen.
Observer! Ved bytte eller hvis du fortryder købet skal du skrive et ”Retur/Fortrydelsesskema” som du får sendt til din e-post i forbindelse med ordrebekræftelsen fra [email protected] Følg instruktionerne i Retur/Fortrydelsesskema PDF-fil.
 

Hvor længe bliver en pakke liggende på post udleveringsstedet inden den returneres til 2XU?

Pakken ligger ved udleveringsstedet i totalt 14 dage. Efter 7 dage sendes der en påmindelse frem til modtager til den registrerede e-postadresse eller via SMS. Hvis pakken fortsat ikke afhentes efter 14 dage vil den blive returneret til os.


Hvordan henter jeg en forsendelse på et post udlevereringssted?

Når du har modtaget en advisering via SMS eller e-post om at din forsendelse er klar til afhentning, da tager du dit forsendelsesnummer og ID med dig. På adviseringen står der hvor (udleveringssted og adresse) du kan afhente forsendelsen.


Jeg har ikke fået min bestilling sendt til mig. Hvad gør jeg?

Log ind på ”Min Side” i vor webshop. Der kan du følge din bestilling ved at klikke på ordrehistorik og derefter på pakkesporing. For at spore din bestilling kan du også anvende sporingsnummeret du fik sendt per e-post i forbindelse med leveringsbekræftelsen. Dette kan gøres direkte på: https://tracking.postnord.com/dk 
Hvis du ikke får et svar på det som du er i tvivl om, kan du kontakte os her. Du får et svar inden for 24-48 timer på hverdage (mandag-fredag).


Leverer I til andre lande end Danmark?

Vi leverer kun til Danmark, dog ikke Færøerne og Grønland. Du kan desværre ikke bestille fra webshoppen hvis du bor i et andet land.

 

 

 

 

Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekræftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekræftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinder sig på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekræftet.
Varerne bestilles fra vor leverandørs lager.
Ubekræftet - Tag kontakt med kundecenter for nærmere information.